IJspret voor scholen en groepen.

Schaatsen behoort tot het cultureel erfgoed van Nederland. IJsvereniging Leek vindt het belangrijk dat zoveel mogelijk kinderen kennis kunnen maken met deze authentieke Nederlandse activiteit.

Zodra er ijs ligt en er geschaatst kan worden is er niets leuker dan even lekker met z'n allen bezig te zijn in de buitenlucht, heerlijk schaatsen of actieve winterse spelletjes doen. Het kan op ijsbaan Nienoord.

Wij hebben drie speciale arrangementen waar scholen, verenigingen en groepen gebruik van kunnen maken:

●  IJspret arrangement.

Dit arrangement is er om alle kinderen voordelig kennis te laten maken met schaatsen op natuurijs. Iedere deelnemer krijgt toegang tot de ijsbaan en kan heerlijk schaatsen. De prijs voor dit arrangement is € 1,00 per deelnemer.

●  Koek & Zopie arrangement.

Speciaal voor scholen en verenigingen hebben wij het Koek & Zopie arrangement. Iedere deelnemer krijgt toegang tot de ijsbaan, een consumptie naar keuze (koffie, thee, frisdrank of (warme) chocolademelk) en een heerlijke koek. De prijs voor dit arrangement is € 2,00 per deelnemer.

●  Leekstertak arrangement.

Dit arrangement is speciaal voor scholen. Iedere deelnemer krijgt toegang tot de ijsbaan, een consumptie naar keuze (koffie, thee, frisdrank of (warme) chocolademelk) en een heerlijke koek. Daarnaast krijgen de deelnemers een stempelkaart. Bij het behalen van een volle stempelkaart ontvangt de deelnemer een oorkonde. Heeft de gehele klas de "schaatstocht" volbracht dan ontvangt de klas een originele Leekstertak. De enige echte Leekster schaatstrofee. De prijs voor dit arrangement is € 2,50 per deelnemer.

Reserveren of meer wilt u meer informatie? Neem dan even contact op met Johan Nolle, telefoonnummer 06-11409690.