VriendenLoterij.

De VriendenLoterij is de loterij met het clubhart van Nederland. Veel mensen spelen mee voor hun vereniging en maken zelf elke maand kans op grote geldprijzen. Het mooie van de VriendenLoterij is dat de deelnemer zelf kan kiezen naar welk goed doel de opbrengst van het lot gaat. Zo is het dus ook mogelijk om mee te spelen voor IJsvereniging Leek.

VriendenLoterij en IJsvereniging Leek.
IJsvereniging Leek heeft een samenwerking met de VriendenLoterij. De VriendenLoterij helpt ons bij het realiseren van onze projecten en ambities. Elke kwartaal ontvangen wij namelijk inkomsten vanuit de loten die voor IJsvereniging Leek meespelen in de VriendenLoterij.
Minimaal 40% van de inleg van de meespelende loten wordt door de VriendenLoterij afgedragen aan onze vereniging. Met deze inkomsten kunnen wij bijvoorbeeld nieuwe materialen aanschaffen, activiteiten organiseren en onze ambities waarmaken.

Speelt u al mee met een lot in de VriendenLoterij en wilt u met dat lot IJsvereniging Leek steunen?
Neem dan op werkdagen tussen 09:00 en 21:00 uur en op zaterdag tussen 09:30 uur en 16:00 uur contact op met de VriendenLoterij via telefoonnummer 088-0201020 (lokaal tarief). U kunt dan IJsvereniging Leek benoemen als uw goede doel, indien men bij de klantenservice vraagt om een registratiecode: 21435.
U kunt op verschillende manieren contact opnemen met de VriendenLoterij ledenservice.

Heeft u nog geen loten, maar wilt u meespelen met de VriendenLoterij en IJsvereniging Leek steunen?
Koop dan   HIER   uw loten of via de onderstaande button en benoem IJsvereniging Leek als uw goede doel.

Bestel hier uw loten

Over de VriendenLoterij.
De VriendenLoterij is opgericht om structureel geld in te zamelen voor goede doelen in Nederland. De VriendenLoterij steunt ruim 3500 organisaties die de wereld mooier, leuker of plezieriger maken door zich in te zetten voor cultuur, sport en welzijn. Bijvoorbeeld de musea en monumenten bij u in de buurt of uw plaatselijke sportvereniging. Wanneer u meespeelt in de VriendenLoterij ontvangt u ook een gratis persoonlijke VIP-KAART. Hiermee kunt u gratis naar ruim 150 Nederlandse topmusea en krijgt u korting op de leukste dagjes uit. Wilt u meer informatie over de VriendenLoterij klik   HIER