Tarieven ijsbaan.

De ijsvereniging Leek kent tarieven voor losse verkoop en voor (gezins)abonnementen:

Losse Verkoop

Volwassene

Kinderen van 6 tot 14 jaar (*)

Kinderen jonger dan 6 jaar

Abonnementen

Gezinshoofd of lid vanaf 18 jaar

Kinderen van 15 tot en met 17 jaar

Kinderen van 6 tot 15 jaar

Kinderen jonger dan 6 jaar

gratis

Let op: voor abonnementen die na 15 december worden aangeschaft geldt een dubbel tarief.

(*) peildatum voor leeftijd is 1 oktober

Deelname Leekstermeer Toertocht

Volwassene (vanaf 18 jaar)

Kinderen jonger dan 18 jaar

School tarief

Voor scholen, verenigingen en groepen hebben wij speciale arrangementen, neem voor meer informatie contact op met Johan Nolle, telefoonnummer 06-11409690.

Gratis schaatsen op de kunstijsbaan Kardinge in Groningen.

De commissie natuurijs van de KNSB organiseert jaarlijks 3 keer "schaatsen voor natuurijs". Leden van IJsvereniging Leek kunnen dan, op vertoon van een lidmaatschapskaart, gratis 2 uur schaatsen op de kunstijsbaan Kardinge in Groningen. Tijdens de tweede keer "schaatsen voor natuurijs" (in de kerstvakantie) kunnen kinderen tot en met de basisschoolleeftijd een toertocht schaatsen. Ze krijgen bij binnenkomst een stempelkaart en na afloop krijgen ze een aandenken mee naar huis.

BELANGRIJK! Er gelden enkele spelregels, lees ze hier.